helgen.

Helgen är över. Vilken helg det blev. Fullspäckad!!
Lördags jobabde jag. Hem och fixade lunch, sov myste.
Till Sara & Ola där vi drack skumpa och Sara&Ola hade gjort ett musik quiz till oss.
Så roligt, självklart vann jag & Micka! Pallrade oss ner till Taket där vi åt mat, drack drinkar och
skålade in mot sena natten.
Igår var dat ganska segt att börja med, myste hos Micka&André, Sen myste vi hos Sara&Ola.
Hehe. Innan vi mötte upp mamma&Pappa på Richardson´s för att kika på kök.
Vi valde ut 3 alternativ, alla lika fina egentligen. Så får vi se vad det blir!
Hem till challa och hade slappsöndag, med mys & kos.
Något sånt tex. Nej vi får se vad det landar på. Kommer hur som hellst bli kanonsnyggt!
Nu ska jag göra mig iordning, göra matlåda och gå till skolan för att vara kvällsvakt till kl 20 ikväll. Jippie.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback