Måndag

Vilken dag!!!
Bachelorjobb kl 9-12.
Möte om framtiden, de håller nämligen på att göra om våran studie. Vi kan gå direkt på Master efter våran 3 åriga utbildning och samtidigt få kontaktlinskursen. Vilket har skapat DRAMA på skolan idag..
Jag lever efter principen "allt löser sig". Så tror detta kommer bli KANON. (positiv är jag också...som vanligt)
Så, kanske det blir skola ännu mer på mig. Men aldrig heltid, i så fall kommer jag jobba och plugga samtidigt.
Måste vänta tills vi får mer information om hur allt kommer fungera i praktiken innan jag ropar hej.
Veiledde en 2:e klassing som gjorde synundersökning. Sen kasus-diskusjon innan vi startade på föreläsning 16-19.
Fast han pratade inte så länge så fick som tur var åka hem lite tidigare. På med lite nytt smink och iväg på möte med en kedja som ska fjäska för oss: Pizza och öl. (antar att de ska prata om varför vi ska jobba hos dom också)
Men iallafall pizza och öl.
Sen ska jag sova gott efter en dag som har varit minst sagt slitsam och tankarna virrar runt i huvudet. Jag som hade en sån fin plan....Men den kanske blir ännu finare nu?!
Sommar..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback