22/2

Jag insåg precis en sak. Jag är snart klar med mina 3 år i Kongsberg.
Det har gått så fort att jag knappt kan tro det. Var inte längesedan jag, André, Mamma&Pappa
flyttade hit min säng och dator.
Och nu ska vi snart packa in alla saker i en flyttbil igen. Konstigt!
Kommer bli konstigt att inte banka på Erle´s dörr, möta upp Lisbeth och traska bort till skolan varje dag.
Kaffe dejterna med Sanna - får dricka kaffe med varandra via Skype.
Jag är överlycklig över att allt snart är klart och stolt över att jag klarat det så bra som jag gjort.
Nu ska man kastas ut i arbetslivet - jag som gått i skola hela mitt liv!!
Det jag kom fram till nu på morgonkvisten är att jag nog kommer sakna skolan lite. Kongsberg
och mina fina Norska vänner.
Bäst jag njuter på skolan idag då, 44 sidors föreläsning om yttre ögats sjukdomar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback