21/2

Så Tisdagen gjord.
En lign dag på klinikken. Övade volk och pluggade patologi.
Droppade Sanna så hon fick jätte stor pupill och volkade igen.
Nu har jag hadlat skrivar bläck för vi mit ttog slut IGEN.
500 nok är mycket tycker jag, men har ju en föreläsning på 44 sidor imorgon.
Så måste ha de, annars kommer jag inte att hänga med.
Ska ha en plugg & Städ dag idag.
Eftersom jag kommer ha dåligt med läs-timmar den här veckan så är det bäst att skrapa ihop ett par stycken idag.
Imorgon kommer jag åka hem - ingen läsning.
Torsdag är det Begravning - ingen läsning
Fredag är möte & måla stugan - ingen läsning
Lördag jobbar jag - ingen läsning
Söndag åker jag på hyttetur - ingen läsning.
Haa. Visst jätte dåligt med plugg-timmar. Bäst att dra igång då!
Men först mat & kaffe!! Viktigt med Energi..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback