Tisdag

Ny dag, nya tag. Fick tid hos doktorn idag, så fick en dos penecilin. Hoppas det hjälper fort!!
Hatar urinvägsinfektion, men med medicin skal man väl bli frisk fort. Det värsta är att jag brukar bli ganska slö av medicinen. 
Efter jobbet svängde jag förbi Sara & Ola. Var så längesedan jag såg dom. Och var ju tvungen att få höra hur Sara´s nya äventyr går :) 
Hemma och slängt i mig kvällsmat + att jag slängt upp nya gardiner... Men kan inte helt bestäma mig för hur det blev!
Nu får jag städa toaletten också... en viss liten kissekatt har sin nya toalett på badrumsgolvet. SUCK!
Mörkare.. Mysigare? Passar ju iof hösten. 
 

Kommentarer
Postat av: Carro

Vad är det för färg?
Mörkgrå? Snyggt var det :-)

2012-08-29 @ 07:45:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback