Söndag.

Härlig HÄRLIG långhelg. Precis vad jag behövde! Jag & André startade Fredagen med ett dopp i sjön innan frukost - lyxigt. 
Packade och städade innan vi packade in oss i bilen med mamma och pappa. Påbörjade de 5 timmarna upp till Grövelsjön. Massa nytt i stugan, har inte varit där på 1 1/2 år kom vi fram till!
André och pappa fixade upp nya element och jag&mamma tog en springtur där vi mötte en och annan ren på vägen. Tacos och sen somnade jag&andré halv 10......
 
På Lördag var det upp tidigt - golf i Idre. Sjukt svår bana...och varken jag eller André spelade särskilt bra. Men det var kul ändå och vi höll humöret uppe ändå. Hem till stugan, somnade på soffan. Bakade en blåbärspaj och sen hade vi myslördag. 
 
Idag har vi packat, varit ute och sett på fjällen. Letat efter lite hjortron innan vi åkte hem. 
Nu har jag vinkat av André och det var inte alls roligt! Ont i hjärtat. Men veckan går väl fort som vanligt så han är väl snart hemma igen. Har ju mina 2 små vilddjur att mysa med medans han är borta.
 
                     
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback