Onsdag.

Vart tar dagarna vägen? Eftersom jag varit lite små-krasslig har det varit ett par ganska lugna dagar. I Måndags fick jag inta sängen redan 10, somnade som en stock. Var inte alls roligt att åka till jobbet när man var små dålig, men kom igång tillslut efter en fullbokad eftermiddag. 
Lunchade med söta Carro :) Mys. 
När jag kom hem så gick jag & mamma ut på promenad, det gick inte så fort men var skönt att komma ut i luften! Städade huset när jag hade fått i mig kvällsmat hos mamma och pappa.  
Som sagt...dagarna försvinner fort. 
Idag är det jobb och sen ska jag till mormor och morfar och plocka hallon. De små katterna klarar sig själv. De är så upptagna med att leka och jaga varandra att de knappt märker att jag är här! hehe.
Bäst att åka mot jobbet!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback