Tlött i huvudet.

Vet ni vad den bästa medicinen är då? en springtur. Även fastän jag bara springer 20 min så blir huvudet helt rensat från alla böcker och artiklar jag läser.
Just nu är jag inne i en fas då det känns som inget fastnar. Jag har läst sedan 9 imorse men känns som absolut inget har nått mina hjärnceller.
Men nu känner jag mig lite "ny-motiverad" och ska ta och ge böckerna en omgång. Sista etappen för idag (jag delar upp dagen i olika etapper så det inte känns så tugnt)
Eftersom det är US masters på tv:en ikväll så kan jag fortsätta läsa då. André har nog INGET emot att jag sitter och läser när det är den största golf-tävlingen på tv.....
Imorgon ska han iväg med andra golfnördar och spela golf. Jag ska läsa och på kvällen ska jag umgås med FINA människor och unna mig ett glas vin ♥ Det är jag verkligen värd efter en veckas med konstant pluggande!
Har iallafall konstant sällskap i mitt pluggande...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback