Söndag.

Helgen går för fort. Vill inte att den ska ta slut så fort hela tiden. Känns som jag bara sitter på det där tåget mellan Oslo och Kongsberg.
Gårkvällen var iallafall superlyckad. Först drink, champange, jordgubbar & snittar hos Sara&Ola.
Sen kom det lite fler folk och vi gick ut på det nya stället Kusin Cuisine. Jätte fint. Träffade gamla klasskompisar och sen dansade jag och Sara lite innan det blev en låång väntan på taxi och hem till skogen.
Idag tog det ett tag innan André vaknade till liv. Stackare.
Hjälpte pappa att klyva ved några timmar. Sen söndags-middag med farmor.
Sen påbörjade jag resan mot Norge (igen).
Nu är jag hemma i mina 19 kvm och längtar redan hem till skogen. Mer hemmakär människa kan man ju leta efter.
Jag saknar Carro Falk.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback