Måndag.

Alla är hemma och lediga. Icke jag inte. 08-17 på skolan. Direkt hem och fick i mig lite mat och nu har jag börjat slänga massa saker som jag inte använt på 3 år. Massa papper som legat och skräpat. Det kommer underlätta flytten om allt sånt är borta. Ska påbörja nedpackandet av saker om inte allt för länge! Känns bra och packa ner alla saker i lådor och påbörja något nytt - spännande.
Jag har gjort mina 3 år i Kongsberg och är redo att lämna mina 19 kvm.
Ikväll när de flesta är ute och festar eller liknande så ska jag, Erle & Lisbeth på träning. Äntligen EN dag som jag får till träning. Men resten av veckan är fullsmockad så får väl se hur det blir med den saken.
Trodde minsann vi skulle få det lite lugnare nu när alla eksamen är över. Men ikke!!
Såhär ser jag ut nästan varje dag på skolan nu för tiden. En liten och en stor pupill :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback