ÅHERREMINGUD

Jag ser ut som jag har gått igenom 7 otroligt svåra år.
Håret står åt alla håll. Jag har mascara under ögonen, totalt likblek i ansiktet & påsar under ögonen.
Ja vi kan ju säga att det är TUR att det är sista dagen med läsning idag.
Mina ögon värker av all läsning. Jag ser inget på avstånd eftersom mina ögon fastnat på 40 cm avstånd tror jag...idag har jag somnat 4 gånger....i min bok.
Ja, det känns som en välbehövlig helg kommer sitta fint för fröken richardson.
Nu ska jag bara skriva sista imorgon så ska jag inte läsa i en bok på ett tag.
Iallafall inte rå-plugga!
Nu ger jag det en sista timme. SEN anser jag mig klar med mina eksamen på optik studiet.
(om jag inte måste göra om-tenta dvs....)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback