2/4

Skulle upp kl 6....Men det blev inte riktigt så. Men pallrade mig upp kl 7 till mina böcker och kaffe.
Pappa gjorde gröt till mig (håller på att lära mig äta detta..Än så länge tycker jag inte att det är toppen direkt)
Pluggade till 9 sen åkte jag & fadern mot K-stad. Skulle till min näs-doktor. Han sa att jag fick operera!!!! JAA äntligen ett slut på mitt snosande och flåsande. Ser fram emot att få sjukt ont i näsan och bli inlagd på sjukhus. Den smällen tar jag efter 8 års med konstant tätt näsa. Nu blir nog min syster lycklig? Hon hatar min näsa.
Sen påbörjade jag & pappa letande på bil. Vilken djungel säger jag bara. Herregud. Provkörde hit och dit. Pratade på saker jag inte förstår och man blev ganska trött i huvudet.
Somnade påväg hem och nu ska jag läsa tills jag stupar eftersom jag haft så mycket ledigt idag.
När jag var hos näsdoktorn så kikade han i näsan och i munnen, så sa han: "du är stressad ser jag". Jag blev lite förvånad över hur han kunde se de i min mun. men han såg det på min tunga tydligen, stressad tunga? Hm..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback