23/4

Under helgen har jag tänkt massa massa.
Livet är så skört...
På timmar,minuter, sekunder kan livet förändras så snabbt...
Vi måste ta vara på, hjälpa & älska varandra.
Njuta av den tid vi har här på jorden och leva.
Jag är tillbaks i Kongsberg. Upp 04:30 och rullade iväg med ögonen i kors.
Var i skolan kl 09:00. Bra jobbat, hann bara hem och slängde upp packningen innan jag gick vidare till skolan.
Övade klinikk, hade linskoll och sen startade vi med bachelorn igen efter en månads paus.
Har precis kommit hem och är en smula trött efter en låång dag. Ska ta tag i tvätten och städa min lortiga lägenhet. Träning ska jag göra en dag då jag inte känner mig som en zombie.
Ps. Jag fick B på min första tenta. KlappKlapp på axeln.

Kommentarer
Postat av: sara

så rätt så rätt :)man ska ta vara på tiden!

O grattis till tentan!!:) glad för din skull..

2012-04-23 @ 21:56:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback