18/4 - 4 år.

Idag har jag & min kära varit tillsamans i 4 år. Det var alltså 6 år sedan jag mötte honom på badhuset i Arvika, och något specielt var det ju med den där killen från charlottenberg.
Men det tog några år innan vi kom till skott, både han och jag. Men två år senare på Tikiroom i Arvika så sågs vi igen. Jag slog vad om att han INTE skulle våga ringa dagen efter, gav han mitt nummer och tänkte att jag aldrig mer skulle se den där långhåriga killen från challa. Men ack så fel jag hade... HAN ringde. (fortafrande skyldig 100 kronor från det vadet)
Så var allt igång. 4 år har gått otroligt fort!
Du är det bästa jag vet ♥

Kommentarer
Postat av: Pappa och mamma

Grattis till er båda!

2012-04-18 @ 08:15:58
Postat av: Moa

En jäkla tur att jag tvingade dej att tvätta håret tycker jag :D Grattis till er!!!

2012-04-18 @ 08:26:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback