1/4

Första April. 3 månader kvar i skolan. Så konstig känsla. Skönt, men ändå inte.
Har iallafall haft en underbar helg på kusten. Har iof läst inne mestadels, men att få umgås med
familjen på kusten är alltid en hitt. I Lördags hade jag lite paus och följde med pappa & André på
en 9-håls runda. Jag var tävlingsledare och boll-letare. Blåste STORM. Men herrarna spelade bra ändå.
Tog en springtur med mamma för att få rensa mitt huvud som blir alldeles tjockt med information och press - det ensa som kan rädda mitt humör är då 30 min löpning eller mat.
Nu är vi hemma i Boda med 2 kosekatter, André återvände till challa. Och jag sitter här med mina böcker. Ska göra ett rejält ryck idag! HejjaHejja.
Tack för att du inte blir alldeles tokig på mig när jag är inne i min "eksamens-läs-period-bubbla" ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback