12/4

Känns bra att skriva tenta imorgon Fredagen den 13:e.
Det ökar säket mina chanser...
Upp 6! Slängde mig in i böckernas förtrollade värld. Fixar lunch, frukost och ska ta mig an dagen.
"Ta dagen med storm" som André brukar säga ;)
Så det är inget att vänta på. Idag ska vi plugga stenhårt! Eftersom den här tentan har legat rejält efter i min planering så har jag mycket att få in i mitt lilla huvud idag. Kan inte fatta att det är imorgon jag ska skriva tenta nr 2.
Fick mejl av Mormor & Morfar igår, fint att få lite peppning & uppmuntran sådär efter en jobbig tenta. ♥
Fick se bild på det nyslipade golvet i stugan, så fint det blir. Mamma och jag satt på skype och letade soffa & golv, skype är bra!
Drömma sig bort lite mitt i plugget -det behöver man, drömmar & mål i livet :)
Nu ska jag sluta vara så filosofisk och ta mig an verkligheten: Tenta NR.2 - svagsynta!
HEjjaHEJJAJAAA




Kommentarer
Postat av: fridis

Hejja hejja! :)

2012-04-12 @ 09:55:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback