1 dag kvar.

Varit vaken sedan 04:30. UTAN KAFFE. Jag är hyfsat pigg ändå.
Har packat upp och håller på att fixa med matlådor.
Mat behövs för hjärncellerna. Spöregn i Kongsberg. Men det spelar inte så stor roll när man ändå ska sitta inne och läsa. Kan inte fatta att jag ska skriva tenta imorgon redan!! Gaah.
Fast känner att jag bör ha kontroll på de mesta. Och idag ska de sista läggas fint i hjärnan.
Bäst jag tar en dusch och fixar mig lite. Kommer kännas skönt efter 3 1/2 timmar lång resa. SEN är jag redo.
Ha en fin dag alla alla.

Kommentarer
Postat av: fridulinus

Regn i Karlstad också... Ska precis påbörja resan till Lund (6,5 timmar). Håller tummarna för dig imorgon, men jag tror verkligen du kommer fixa det galant!! Du är himla bra, glöm inte det! pusskram

2012-04-10 @ 08:54:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback