Trött.

Ännu en hel dag på skolan. 8-20...
Klinikk dag. Inga undersökningar på mig idag, men satt observatör på 2.
Sen möte med bachelor projekt grupp. Pratade igenom det lite, slappade & skrattade innan vi hade möte med våran Vägledare. Jätte duktig verkade han som, vi har ett lite annorlunda projekt men tror det kommer bli jätte skoj.
Han inspirerade verkligen alla i gruppen. Ska bli spännande och jobba vidare nu.
Har legat i soffan sedan jag kom hem. Helt ur pumpad!
Nu ska jag sova, imorgon väntar en lite kortare dag! Tack och lov!!
Slutar kl 1.. sen ska jag städa, dricka kaffe med sanna & träna.
Sen är det redan Torsdag och - sen har nästan veckan gått (positivt tänkande..)
Mamma bjuder på tågresa hem så jag får vara med André. Vilken guldklimp!
GOD NATT

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback