Tisdag.

En dag närmare hemfärd. SKOGEN!
En bra dag idag! Har gjort en synundersökning - gick bra. Kände mig trygg på mig själv,
då går det bra! Och då jag körde fast fanns en snäll & duktig vägledare där för att hjälpa mig.
Det är kul!
Känner att jag hittat rätt. Otroligt härligt, sen att jag & sanna ska öppna eget när vi blir stora
gör inte saken sämre (haha, drömma kan man)
Har även haft test i spaltlampa, gick ok. Var inte helt med på graderingsschemat men de får vi plugga lite på.
Annars sa fröken att jag var duktig.
Nu är jag hemma och tvättar kläder så jag slipper dra med en hel hög med tvätt hem.
Ska egentligen ha Brandmöte med SiBU idag. Men de tror jag vi skippar.
Tränar i stället!
Och pluggar, så jag slipper på mitt lov.
Nu ska jag skriva forskningsprotokoll!
Tänkte jag skulle förgylla Carros dag med en bild. Bli frisk nu vännen :)

Kommentarer
Postat av: Carri

HAHAHAHAHAHAH :-) du är för gooo du :-) Massa pusssssar!

2011-10-05 @ 14:21:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback