Massamassamasssa

Jag har så mycket att göra att mitt huvud snurrar 3000 varv. Men försöker ta djupa andetag och njuta istället.
Mitt sista år som student! Mitt sista år av miljontals kaffekoppar, inlämnings uppgifter och rapporter.
Så nu njuter jag av att varit på skolan 8-18 och nu dricker starkt kaffe och gör läxor.
Innan jag ska gå och träna med 2 fina vänner.
(det gäller att se det positiva i saker)
Som att jag & André inte ses så ofta - det blir betydligt roligare och härligare NÄR vi ses. (underbara människa)
Att jag bor i 19 kvm - jag slipper känna mig så ensam.
Jag bor långt hemifrån - jag hinner sakna skogen & lugnet de veckor jag inte kommer hem.
Ja, hur man än vrider och vänder på saker, så finns det allt något positivt man kan tänka på.
Jag tror man kommer långt på positivt tänkande!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback