Måndag.

Föreläsning om 90-lins. Gick bra.
Skrev rent notater och åt lunch.
Grupptimme - ÄNTLIGEN trillade polletten ner om denna underbara 90 lins.
Såg Erles näthinna.

(såhär ser det ut)

Sen på slutet hade jag kramp i handen så då gick det mindre bra.
Men det är bara att öva.
Nu är jag hemma & ätit mellanmål, apelsinerna börjar bli goda. Mmm.
Ska plugga lite nu. Ikväll ska jag, Erle & Lisbeth träna - Corebar. Spännande.
Återigen sitter jag med en stor pupill... börjar bli vardag för oss i 3:e klass nu..
Nu ska här drickas kaffe & plugga...
(jag ska nog vaar busig och skolka lite på Fredag och åka hem på Torsdag...sista chansen innan Bachelor projektet drar igånr, då får man vara busig..)



Kommentarer
Postat av: Sarah Gabrielsson

Trevlig blogg du har du :)

Postat av: william

roligt men puppil;D



Vad tycker du om mina Modellbilder som jag har tagit:D?

2011-09-05 @ 15:31:23
URL: http://cookieboy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback