Måndag morgon.

kunde ha börjat bättre.. Jag har inte sovit så bra i natt, mellan 2 och 4 var jag klar vaken och lyssnade på något konstigt ljud.
Så jag var mer död  än levande när jag vaknade i morsee, vilket resulterade i att jag hällde curry på müslin istället för kanel. Försökte pilla bort det värsta, men frukosten smakade fortfarande curry.
Men kaffet var gott iallafall.
Jag som skulle äta en rejäl frukost för att orka med dagen! Vi går nämligen 8-19 idag.
Vad händer med det här året? ska de ta livet av oss?
Föreläsning 8-10 och sen info om screening på barn som vi ska ha efter hösttferien, och sedan okulär patologi 16-19.
Sen ska jag & Lisbeth bli av med den energin vi har kvar på Corebar!
Hoppas den  här veckan springer iväg så det blir fredag snart!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback