Klart.

Jag är trött. Skola 8-12. (iof inte så jobbigt, våran föreläsare Per ville ha helg så vi fick sluta tidigare)
Snällt tycker jag.
När jag kom hem så drog jag ett städ ryck! Åh vad skönt och känna att allt är rent och snyggt.
Det är bara garderoben kvar som borde göras i ordning.
Har handlat mat, massa frukt och mjölk - herrejises vad mjölk det går åt när man dricker
proteindrinkar. gjort av med 3 liter hittils den här veckan.
Nu ska jag plugga lite, sen vid 6 tiden ska jag på Corebar.
Lite bilder från veckan:
(Gillar att min syster säljer Mary Kay!)
Snacka om fullspäckad vecka...

Kommentarer
Postat av: frida

Åh, roligt med blier!! Vilket grymt fint badrum! ..och de andra rummen också såklart, men de har jag redan sett ;):) Ha en finfiin lördag!

2011-09-24 @ 02:51:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback