FREDAG!

Idag är der fredag. Kan inte förstå vart den här veckan tagit vägen. Helt otroligt..
Kan inte förstå att vi snart är framme i Oktober. REDAN!
Jag är otroligt trött. Jag & Lisbeth tusslade hem efter dåpen kl 9 - vi är gamla och trötta.
Haha.
Somnade vid 10 tror jag, helt utslagen.
Är fortfarande trött, ska bli skönt med en lugn helg. Idag ska jag ha Kristin-Fredag!
(André är kvar i Oslo ikväll, får besök av Marcus så de får ha killhäng)
Jag ska städa, plugga, träna, äta god mat & se på en tjej film.
Ska nog överleva.
Så kommer han på Lördag! Då ska det bli pusskalas kan jag lova.
Klem.

Kommentarer
Postat av: Sara

Lite skönt o ha såna kvällar ensam ibland också men förstår att du helst av allt vill att andre är hos dig:) ska bli så kul när vi kommer upp:)

2011-09-23 @ 08:37:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback