Energi!

Idag har jag energi. Det är så härligt. Det riktigt sprätter i benen på mig.
Klinikk. Hade inte så mycket att göra, men läste igenom bachelorprojektet & pluggade innan jag fick gjort
lite tester kollade av vägledare som måste vara klart innan vecka 40. Så det var ju kalas!
Sen lunch inan jag satt observatör på en undersökning.
Möte med bachelorgruppen. Fick gjort massa faktiskt, så nu är vi på G!
På Torsdag är det möte med vår vägledare så vi får bolla lite idéer.
Nu blir det sparris soppa & ladda inför träning.
Spinning & Corebar (igen, blir bara roligare och roligare att gå på det passet)
TACK mormor & morfar för kortet. Blir alltid lika överförtjust av att få post i
postlådan!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback