Vilken dag!

Fullt upp. På morgonen blev det målarpenseln i stugan.
Sen lite dusch och fix. Mamma kom hem och vi åkte till stan. Koll på tapeter.
Trodde det skulle bli skit svårt att bestämma sig. Men när vi kom till färglagret så
blev allt klockrent hur vi skulle ha det. Så har bestämmt både tapeter till sovrummet och "lilla rummet".
Tänk vad lätt det kan vara ibland.
Mamma köpte lite garn åt mig... (som om jag inte hade nog..)
Körde racet på ICA och handlade massa mat. Hem till skogen, en sväng inom farmor och farfar innan jag och mammsen snörade på oss springskorna och sprang i 50 min. SKÖNT.
Nu ser jag på film från när jag var liten & stickar med mitt nya garn.

Kommentarer
Postat av: Carro

Myysen :-) vad gör i i helgen??? ring mig om det :-) Film från småben är ju för roligt :-) Puss

2011-10-07 @ 12:20:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback