Tisdag.

Ny dag. Vaknar mer utvilad eftersom jag gick och la mig kl 21 igår (trött människa)
Lite a´la gymnasiet. när jag gick i gymnasiet bev jag en smula mobbad eftersom jag gick och la mig så tidigt!
Idag är en ny dag - Klinikk dag!
Ingen undersökning på mig idag. men måste verkligen öva, har inte gjort en riktig synundersökning på 3 veckor.
Men i går kväll fick vi mejl från en i klassen (från Amerika) och hennes släktingar var på besök och skulle komma och göra syntest hos oss. NEEEJ. Jag kan inte göra en synundersökning på engelska. Hade väl gått på någon som inte kan engelska så bra, men Amerikaner. NEjeenejejnej.
Hoppas innerligt att jag inte får vara optiker på dessa undersökningar!
Bäst att hoppa på cykeln och trampa till skolan. Lite uppgifter ska bli klara och sen ikväll blir det stram opp.
Äntligen ska jag få träna igen!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback