Tisdag.

Överlevde gårdagen. Skolan gick bra, var effektiv och hängde till och md bra på den sista föreläsningen. Kom hem kl 18 och fixade med lite rapporter och papper innan jag pallrade med mig två  trötta ben på träning - och gjorde mitt bästa corebar pass någonsin tror jag. Skönt.
Kom hem och såg på halv 8 hos mig som spelas in i Arvika innan jag startade och läsa igen.
Motivationen tillbaks? Hinner ju inte ens med mina stickor längre....
Idag ska vi på skolescreening. Ska på en liten skola med 7-åringar så det blir nog skoj!
Efter det ska jag ha en plugg eftermiddag och kanske avsluta med ett spinningpass.
Jag saknar André!

Kommentarer
Postat av: Sara

Fint jag är med lite på sidan där:)

2011-10-18 @ 07:58:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback