Söndag!

Helgerna går så fort!
I Fredags när vi anlände till värmlandsskogarna väntade god middag hos svärföräldrarna och massa mys med André! Lite choklad (som jag längtat efter så länge..) och skavlan + Thomas&Harald fick avsluta en hektisk vecka.
I Lördags sov vi länge, frukost & sen shoppa vi träningskläder som vi sedan körde ett gym pass i. Kul att gymma med André, han lär mig hur  man gör! En vacker dag kanske jag också lär mig gymma. (DET känns i mina armar idag kan jag lova!)
På kvällen åkte vi in till stan kärt återseende med mina vänner! LoveLoveLove. Prata, drack lite öl och kosa oss innan vi tog en svängom i virvelvinden. Som jag skrattade, försökte säga några ord till micka & sara, men de kom inte fram något annat än skratt! André körde så vi fick gott somna i charlottenberg.
i dag har vi varit slappa. André körde hem mig till skogen. Älskade älskade skog. Myste, kikade i stugan, åt pankakor & sov middag. När André åkte hem drog jag på mig målar kläderna och drog i gång med penseln! Tycker fortfarande det är lika roligt! Nu är det bara att välja tapeter så är vi igång..
Nu ska jag sova, imorgon är jag LEDIG!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback