Onsdag.

Redan Onsdag! PANIK...
Jag försöker verkligen sova länge, men det går inte. 07:45 slår jag upp ögonen och är pigg.
Tvingar mig ligga kvar lite till...Sen frukost med pappa!
Lika bra att gå upp och njuta av dagen.
Idag ska jag & pappa spackla & måla lite, André ska börja dra el.
Sakta men säkert går det framåt.
I eftermiddag kommer Sara på lunch. Kos.
Kommer nog bli en lugn och skön dag! Det är härligt med höst.
Efter nyår så kommer Elis den fjärde hem till Nordstugan.
Jag har saknat att ha en kosekatt hemma!



Kommentarer
Postat av: write my essay

This cat looks so moving when he is sleeping - I like him very much!

Postat av: Fridur

ÅÅH, jag längtar också redan efter Elis den 4:e :):) Njut av ledigheten (många dagar kvar) & hälsa de andra i Nordstuga! pussokram från ett grått och blåsigt Lund

2011-10-05 @ 20:16:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback