Onsdag.

Haa. säger det igen; Vart tar veckorna vägen?
skola 8-11. Skulle haft grupptimme men de kunde vi göra hemma.
Och hemma känns det som jag aldrig är så tog cykeln hem.
Köpte färg till skrivaren på hemvägen (eftersom skolan ska börja ta betalt 1,60 nok per ark = Optikerstudenter med föreläsningar på 20 sidor x 2 vissa dagar = DYRT)
Fast löpte bläck för 340 NOK så frågav är om de är så mycket billigare. Men då får jag ju bilder i färg, lite lyxigt.
Så skulle jag handla, men eftersom mitt färgköpande blev så dyrt skippade jag det..
Nu ska jag ha en plugg eftermiddag. Får se om träningslust innfinner sig, I så fall blir det lite löpning.
Kl 18 ska vi ha Specsavers möte till kl 21.
Men är fortfarande motiverad sedan igår, känner att jag kämpar för något bra nu!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback