Måndag.

Måndag
en gjord! Har lugnat mina nerver (Har haft alldeles för mycket i mitt lilla huvud de senaste dagarna)
Nu har jag gjort en lista på vad som ska göras fram till Jul. Ordning & reda ska det vara.
Allt är packat och klart inför skolescreeningen imorgon! Projektprotokollet inne. Så nu kan vi andas ett tag.
Nu ska jag läsa (Har min motivation kommit tillbaks efter en härlig vecka i skogen?)
Sista året är det enda som går igenom mitt huvud just nu, SISTA ÅRET.
Då är det väl lika bra att slå upp böckerna och läsa lite då!
Ikväll ska det bli Corebar! Härligt, skönt att komma tillbaks till rutiner och inte lika mycket choklad i kylskåpet!
Världens sötaste, gulligaste, snällaste & snyggaste pojkvännen som finns.

Kommentarer
Postat av: Anja

Haha, vilken gullig bild! Man får nästan lust att binda en krans åt honom och sätta den på hans huvud.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback