Måndag.

Måndagen kommer alltid som en liten chock efter helgen.
Skola 8-19. Full fart hela dagen.
Firade en av våra lärare som fyllde 50 år med kaffe & kaka. Mysigt.
Skrev rapport & hade föreläsning.
Precis fått i mig lite kvällsmat. Kaffe & smörgås.
Orkar inte träna idag. Denna måndagen tar knäcken på mig.
Ska istället ta på mig mysbyxorn, finslipa lite rapport och se på min
patient som jag skal ha imorgon.
SKA ÄNTLIGEN få göra en undersökning.
Ska bli skoj och få sätta sig i Optiker stolen imorgon.
På föreläsningen idag fick vi se film om hur man gör kataraktoperation...
Mysigt...
Frida: Tycker du ska bli ögonläkare... Ser det inte ljuvligt mysigt ut?
Ha en fin Måndagskväll.

Kommentarer
Postat av: Frida

OUCH! Kan patienten se något efter det där?!?! ONSDAGSKRAM ♥

2011-11-02 @ 08:30:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback