.

Tydligen så går helgen lika fort i Kongsberg som hemma.
Och ändå har jag inte gjor så mycket - eller SKOLA har jag gjort massor utav.
Vilket var syftet med min helg.
Nu är rapporten så gott som klar - Härlig känsla.
Har jobbat med statistik och gjort massa uppgifter. Känner mig nöjd.
Nu ska jag krypa upp i sängen och se på Mamma Mia.
Bara för att den får mig på bra humör och jag vill sjunga lite
såhär i min ensamhet.
Och nu har både Sara & Carro bokat biljett hit. Vilken underbar födelsedags helg jag kommer få!
Besök i min lilla hybel. Längtar redan!
Hoppas verkligen veckan går fort så det blir Fredag - André & Hem! Har inte varit hemma i skogen på 3 veckor...
Jag saknar Pappa & Mamma ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback