Andas.

Ibland glömmer jag att andas, kommer på mig själv att hålla andan.
Hel mysko. haha.
Oftast när jag är stressad - mycket de senste dagarna.
Trodde verkligen inte det skulle bli så stressigt med sista året. Vi har något att göra hela tiden. många ämnen kommer till sidan just nu, just på grund av att vi inte hinner med! Igår var jag på skola från 12-19:30. Kom hem och åt middag sen satte jag mig och gjorde statestik tills klockan blev 10 och min hjärna skrek nej.
Har sovit 10 timmar och är fortfarande dödstrött.
Idag är vi lediga - kl 9 startar jobb med peojektet! Hoppas vi gör lite framsteg idag. Igår lossnade det faktiskt en hel del! Så de var skönt.
Nej då kickar vi igång dagen!
ha en fin Torsdag alla..
En trött Kristin med sina Älsklings kaffekoppar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback