Tisdag - snart Fredag.

Så känns varje vecka för mig.
svisch svisch svisch.
Jag har gjort en synundersökning på en 7 åring idag.
Ojojojjj. Man får verkligen sätta fart då 7 åringar snabbt blir otålmodiga!!!
Men vi tog oss igenom en synundersökning och hon ska få nya glasögon.
Så lite duktig kände jag mig.
Har mejlat och donat med viktiga människor idag också.
Gått ur norska optikerförbundet och mejat kedjechefen angående möte.
Jojo. Bara 7 månader kvar i skolan!! Svisch svisch svisch.
Nu ska jag plugga. Äta middag!! Vrålhungrig och sedan på träning innan jag kastar
mig ner i böckerna igen.
Och SARA Tack för kaffet!!
(tror fröken Eriksson känner mig...hon hade med sig ett kaffepaket till mig när hon kom! - Zoega!)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback