Tisdag!

Skolaskolaskola.
Klinikk! Hade en undersökning. Gick bra. Nervositeten börjar släppa nu!
Skönt.
Och jag känner mer och mer hur rätt Optiker yrket är för mig. Det är skoj att möta människor
och hjälpa de att kunna se bättre!
Man får en go magkännsla av att hjälpa folk!
jag satt även patient åt en medstudent idag. Det märks att jag börjar bli gamal nu (22 år) Jag behöver nämligen läsglasögon.....Tror kanske inte det är ålderns fel iof! Mer skolans. Så nu ska jag ut och shoppa läsglasögon när jag får tid..
Nu ska jag tvätta kläder.. Caroline & Sara ska ju slippa bo i ett stökigt rum.
+ att jag vill tvätta mina lakan så de blir mjuka och sköna.
Imorgon ska jag passa på att städa eftersom jag kommer bli droppad med cyklopentolate som
gör att jag inte kommer kunna läsa på hela dagen = måste utnytja dagen till något bra!
Ska göra helg-fint.
Nu blir de plugg plugg plugg innan träning ikväll.
Måste plugga massa nu så jag kan unna mig en Spa helg i december!

Kommentarer
Postat av: Sara

Jag kan plugga med dig till helgen, förhöra dig på en massa:)

2011-11-15 @ 19:15:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback