Status:

Jag lever fortfarande.
Min hjärna känns mest som en seg klump.
Läst hela dagen men inget fastnar liksom inte. Men vet av erfarenhet att all info kommer smälta in i hjärnan under natten och imorgon kan jag massa. (positiv)
Jag känner mig en smula bättre. Alvedon, varm dryck, nässpray, mat & sömn.
Imorgon hoppas jag bli bättre och HEL frisk på LÖRDAG.
Vill ju träna Bodyattack med Sara på Spa...
Efter maten skulle jag ta en intervall tupplur på 15 min som har blivit min överlevnadskur de senaste dagarna.
Brukar alltid självmant vakna efter 15-20 min. Men idag sov jag tills telefonen ringde.. sov i 2 timmar!! Nononoooo.
Missade massa läs minuter.
Nu ska jag krypa upp i min säng och vila mig i form.
Längtar så tills jag får vakna upp (frisk) och se den här utsikten på morgonkvisten. looovley.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback