Söndag.

Kan inte förstå att helgen är över. REDAN.
Mysig helg med mamma,pappa & André.
Och våra nya familjemedlemmar Tiger & Elis.
I går kom även Anita & Roar på födelsedagsmiddag (en lite för tidig).
Vi åt 3 rätters, jag fick JÄTTE fina paket - tror minsann de känner mig bra!
Kikade på stugan. Och hade det jätte mysigt.
idag var jag tyvärr tvungen att åka hem tidigt. André och jag hann bara äta frukost ihop
och sedan åkte vi... Är fruktansvärt trött på den här åkingen med tåg!
Idag har jag tillbringat 4 1/2 timme på tåg. PUST!
Men som tur är så ska Sanna baka en kaka och bjuda på kaffe sen - lite söndagsmys!
Kommer sakna dessa två tokar under veckan... OCH André såklart!
Presenter: Så fina Optiker-kuddar! De ska jag ha i min soffa... bara soffan som fattas nu!
Och min älsklings serie: Filippa K´s nya assietter! Fin Fin fiNA.
Nu ska jag äta lite spagetti med spagetti (ingen mat hemma)
Sen ska jag duscha och sen traska över till sanna och ha Söndagskos.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback