Som vi hostar.

Hostattackerna ger sig inte.. är värst då jag rört på mig eller ligger ner.
När jag kom hem från skolan hostade jag så svetten rann i pannan. (NORMALT?)
Nu har jag lugnat ner min hostning med 3 liter vatten och statistik.
Erle och jag jobbade på bra. Känns faktiskt som kan jag det mesta nu. Bara alla frågor som ska
pluggas in i huvudet.
Får bli en inne dag med mina böcker idag. Eftersom jag inte kan röra på mig och inte ligga ner är det bäst att jag sitter vid mitt skrivbord.
sår under näsan av allt snytande. Ja, men jag ska inte klaga. Finns folk som har det värre än mig!!
Positivt tänkande är det bästa.
Så: lite bubbelvatten och läsning ska nog göra susen!!
Jag & André på Spa för 2 år sedan :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback