Måndag.

8;15-19;00.
Älskade måndagar.
Fullspäckat schema hela dagen.
2 föreläsningar, en presentation av kasus & en grupptimme.
Fick äta kall matlåda eftersom vi inte hann innan kantina stängde....
Min röst försvinner mer och mer & min näsa blir mer och mer täppt.
Är min älsklingssjukdom förkyldning påväg igen?
Därför ska jag vila ifrån träningen (en liten tjockis kommer jag bli...)
Bädda ner mig med min hosta & mitt okulär bilogi komendie och läsa.
När jag kom hem blev jag nästan glad - trodde jag hittat min röda fina damsugare...
En Mile var det, så som min.
Men när jag snott med den in till min hybel upptäckte jag att den var alldeles för gammal
för att kunna vara min... Så fick snällt ställa tillbaka den i gången..
Längtar så efter mitt jullov, då ska jag baka, måla stolar, mysa, äta pepparkakor, jobba
och umgås med nära & kära.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback