Helgen.

Underbar helg som alltid hemma.
Mår verkligen bra då. Fick fredagsmys med min älskling + 2 otroligt söta katter.
Har pluggat, bakat med min nya bakmaskin, varit dålig av hostmedicin, träffat fina vänner
och bara mått bra.
Igår fick jag paket avAndré, han skämmer verkligen bort mig den där mannen. En  Lancome mascara. Handlade av Sara så då fick vi med massa gratisprover av lancome också. Hihi.
Tycker om att hon jobbar med smink, tipps och råd OCH gratis prover.
Nu är jag hemma i Kongsberg. Upp halv 5 och påblrjade resan!
Här hemma har jag hängt upp julstjärnan (som just föll ner....igen...)
Ska iväg till biblioteket och plugga hela dagen! Eksamensperioden är påbörjad.

Kommentarer
Postat av: sara

Bara roligt att kunna göra ngn glad :) heja på med plugget idag!!

2011-11-28 @ 09:49:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback