:

Jag hostar som en man. Eller värre än en man....
Men det ska inte hindra mig från att gå på veckans roligaste träningspass.
Dansstepp. Ska sänka lådan och försöka ta det lugnt. Är ganska dålig på att ta det lugnt
när jag tränar.
Men är trött på mina böcker nu. Har räknat statistik (fattade lite mer idag, men långt ifrån allt!!)
Läst okulär biologi - ju mer jag läser nu, desto mer kan jag slappna av på Spa!! Bra att ha lite press på sig.
Imorgon ska bachelorgruppen slänga ihop artikeln i okulär patologi! Sista saken innan jullovet.
Skönt!
Och sista skoldagen för denna terminen på fredag.
Sen ska jag hem och kosa på min absolut favorit människa:
+ två små söta varelser!
Tror de där läsglasögonen vore ett fint köp nu... ser knappt datorn när jag suttit och läst i några timmar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback