22 år.

För 22 år sedan kom jag till världen med en hejdundrande fart.
Egentligen skulle jag inte komma förrän den 16 januari - men en viss fröken hade lite
bråttom så jag pluppade ut tidigare än väntat!
En fågelunge kom till världen.
Och idag sitter jag här i min hybel i Kongsberg! Tänka sig!
Helgen har varit helt otroligt härlig. Massa mys med familj & pojkvänn!
Nu är jag efter många om och men i Kongsberg.
Har druckit kaffe och gjort läxor med Erle & Lisbeth, tagit en sväng på centret och köpt en
födelsedagspresent till mig själv. Kramats med sanna, elisabeth & Siri.
Nu: Mammas köttgryta & en dusch. Innan föreläsning 16-19.
Sen blir det våffel & Kak kalas med mina vänner.
Nu kan jag BAKA massa massa!
Ikväll ska jag krypa ner i nya lakan med mitt nya tecken!

Kommentarer
Postat av: Ilsemarie Richardson

Grattis Grattis kusin låter som att du har haft en bra helg och dag!!! Saknar dig hoppas vi ses till jul om inte tidigare!

Kram Ilse


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback