Tomt i skallen.

7 timmar vid en slipmaskin. PUST. Men hade bara i sönder 1 par glas - givetvis ett av de dyraste vi har.
Klapp Klapp på axeln. Och det var det första slipjobbet jag gjorde. Kändes ju verkligen toppen!
Men det var härliga människor att jobba med i Karlstad också! Så det var ju bra.
Resten av de 11 jobben jag gjorde gick ju fin fint. Så lite duktig har jag varit.
Nu är jag hemma, fick smita lite tidigare för larmet här hemma gick idag. Balkongdörren hade blåst upp så securitas kom... ack ack ack.
Nu ska jag nog gå ut och gå, och ta och tvätta bilen! Ni skulle hört vilka svordomar som kom utfarandes ur min mun när jag körde hem på grusvägen, eller det kan inte ens kallas grusväg längre - geggaväg!
Var nära att köra fast i lera/gegga 3 gånger på en 5 km lång väg. + att jag mötte en långtradare som täckte hela vägen och jag fick åka ner i diket för att inte krocka. USCHAAA.
Så mammas bil ser ut som en lerhög.
Ikväll ska jag skriva klart kasus och sen sova i soffan. Min hjärna är övertänd och jag behöver SYRE. NU.
Hade inte vägen varit som en gytjepöl så hade jag gladeligen sprungit skiten ur mig.
Men nu blir det inte så...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback