Tisdag.

Så Praktikdag Nr2. Ingen optiker hos oss idag. Men jag jobbade på ändå. Fixade med kunder, böjde bågar, la en en miljon bågar i lager, beställde massa jobb och skickade iväg dom och gjorde ett glasval. 1/50. Haha.
Men det är skönt att mjukstarta lite. Bokade in mormor och morfar på koll nästa vecka. Då ska jag göra synundersökningarna, kanske någon innan dess också. Vem vet...
Sen tränade jag och Sara. Bodypump, jag var som en vilsen höna innan. För lite mat i magen då jag till min förfäran öppnade min matlåda och hälften var borta - PAPPPA HADE TJUVÄTIT!! Min mat....
Men den förvirrade hönan försvann under passets gång. Det var sjukt jobbigt och härligt.
Nu ska jag slänga mig i soffan och vila lite. Det är jag värd.
Puss&Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback