Söndags fräknar!

Jag sitter ute i solväggen med min bok - jag kan verkligen inte sluta!!
Dricker bubbelvatten och njuter av att fräknarna hoppar upp på näsan!
André är och grejar med bilen. Det känns verkligen som vår.
Igår var det mysdag. Sola, läsa bok, laga mat, se på skidor och mysa med A.
På kvällen åkte jag in till stan och träffade världens bästa Ronia. Tog ett glas vni & lite öl på The roof och bara satt och pratade om allt vi missat under de 7 månaderna vi inte sett varandra. Men som alltid är de lika lätt och skönt att prata med fröken Spik. Vänskap.
Ska iväg till Charlottenberg sen för att mysa ännu mera. Laddad för en ny praktik vecka och massa träning!
Fick se Frida igår också! Stoooor kram blev det. Lite chockad blev man när man kikar ner i trappen och ser självaste Frida Richardson stapla upp hemmkommen från andra sidan jordklotet! Och nu var hon i Arvika. Hej så det kan gå!
Kul var det iallafall.
Ska sätta mig på fårskinnet och läsa de sista sidorna i boken nu!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback