Slut.

Jag är helt slut. Dagarna bara springer förbi mig.
Praktiken svischar förbi, redan inne på vecka 3/11. Härligt att man känner att tiden går fort iallafall. Då har man roligt, och det har jag verkligen. Försöker snappa upp all lärdom jag kan! Känner mig mer och mer säker på allt, mer rutin. Fortfarande låååångt kvar att gå, men jag tar små steg framåt.
Det är så roligt när man sitter i undersökningsrummet och gör tester som är lite svåra också så får jag till det bra, så sitter Elisabeth bakom och gör tummen upp och viskar" YESSS". Haha.
Lunch med Micka idag. Thai. Åt massa massa mat. Härligt och bara träffas över en lunch och prata om lite allt möjligt. Skönt att vara hemma och kunna ses lite mer.
Sen dammade jag av spinningskorna och spinnade i 1 1/2 timme. Distans så det var skönt att bara "mata på".
Nu ska jag sova. Jag är helt slut och kroppen skriker efter sömn.
Imorgon är det praktik 8 timmar och sen stepp, avslutar kvällen hos Sara&Ola med kvällsmat och torsdagsmys!
Kan inte bli bättre.
God Natt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback