Onsdag

Idag försökte jag sova länge. Gick sådär. Kl kvart i 8 var jag super pigg.
Gick upp. Kokade ägg, drack kaffe.
Dusch, städa golv åt mamma. + poäng.
Måste ju hjälpa till lite här hemma då jag får bo här.
Fixat lite med mina konton.
Har en sån sjuuk träningsvärk i ryggen. Stakning på isen en timme känns i dag!
+ Magen.
Skidåkning är bra. Man använder hela kroppen!
André köpte skidor igår, så gissar att helgen kommer spenderas endel i skidspåren.
Ska få honom att bli skidfantast.
Nu ska jag fixa mig så ska jag och mamma åka till K-stad och shoppa senare!
Jag & Kajsa i Italien. Underbart vackert...

Kommentarer
Postat av: Sara

O jag köpte skidor idag:) du vet jag kan ju inte men vi kan ju åka ändå fast jag 1 km bakom:)

2011-03-02 @ 14:35:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback