Onsdag!

Idag ska vi ta nya tag. Jag är sugen på att lära mig saker. Så det är väl tur att jag har 8 timmars praktik idag då!
Ska försöka testa att laga lite olika glasögon. Sen får vi se vad dagen har att erbjuda.
Ska inte göra några undersökningar idag. Skönt, känner att jag måste samla mig lite innan jag tar tag i det i morgon igen! Sen ikväll får vi se om det blir träning eller ej. Beroende lite på om jag har någon bil. Annars får jag ta en promenad. Imorgon är det praktik till 6 och sen direkt och passa söta små barn.
Sen har veckan redan gått!! Redan vecka 2 av praktiken klar. Shit...
Nu ska jag gå och ta en kaffekopp till och sen dra mig iväg mot Domus Optik och proppa hjärnan full med lärdomar.
hihi.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback